Zapisy i płatności
DLA OSÓB INDYWIDUALNYCH – ZAPISY PRZEZ STRONĘ WYPRAWY:
Rezerwacji można dokonać poprzez formularz zgłoszeniowy umieszczony przy opisie każdej wycieczki na stronie www.wyprawyrowelove.pl.
Po otrzymaniu rezerwacji przesyłamy na podany przez Was adres e-mail potwierdzenie udziału w wyprawie wraz z numerem rezerwacji/umowy o świadczeniu usług turystycznych, Ogólne Warunki Uczestnictwa, Program wyprawy, Ogólne Warunki Ubezpieczenia – stanowiące załączniki do Rezerwacji/Umowy oraz szczegółowe informacje o wyprawie i płatnościach. Zawarcie Umowy i akceptacja wszystkich załączników następuje poprzez dokonanie wpłaty zaliczki na poczet usługi turystycznej. Klient może zapłacić za zamówione towary poprzez zewnętrzny system płatności imoje, obsługiwany przez ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach”.
Przesyłając potwierdzenie rezerwacji wyprawy umieścimy w nim informację na temat wysokości zaliczki i terminie płatności. Gwarancją rezerwacji miejsca jest wpłata zaliczki w terminie określonym w przesłanym przez nas potwierdzeniu zgłoszenia (zwykle 3 dni).
Dodatkowe opcje, takie jak:
- nocleg w pokoju jednoosobowym,
- zawarcie dodatkowego ubezpieczenia,
- wynajęcia roweru,
- specjalne życzenia żywieniowe,
- przewóz roweru elektrycznego,
prosimy zgłaszać na etapie rezerwacji w formularzu w polu Uwagi lub zaznaczając odpowiednią opcję w rezerwacji.
Dostępne są następujące formy płatności za wyprawy: Płatności BLIK, karta płatnicza, przelew elektroniczny poprzez zewnętrzny system płatności imoje, obsługiwany przez firmę ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach. W uzasadnionych przypadkach i po uzgodnieniu z nami możliwe są płatności tradycyjne na poniższe konto.
Za datę zapłaty przyjmuje się datę wpływu środków na konto.
Warunki rezygnacji z Wyprawy określają Ogólne Warunki Uczestnictwa (wyciąg pkt. 5):
5. Zmiana Wyjazdu, rezygnacja z udziału w Wyjeździe przez Uczestnika – zwrot środków
5.1 Rezygnację lub informację o zmianie Wyjazdu należy złożyć w formie pisemnej za pośrednictwem poczty e-mail.
5.2 W przypadku rezygnacji z wyjazdu Organizator zwraca wpłatę zgodnie z podziałem na charakter Wyjazdu i czas rezygnacji określonym w pkt. 5.3.1-5.3.5, pomniejszoną o wysokość prowizji pobranej przez bank za płatność szybkimi przelewami, kartą lub BLIK-iem w wysokości 0,018% wpłaty.
5.3 Koszt zmiany wyjazdu lub rezygnacji z wyjazdu w zależności od jego rodzaju:
5.3.1 Wyjazdy jednodniowe:
a) W miarę możliwości i wolnych miejsc można przesunąć rezerwację na inny termin lub zrezygnować z Wyjazdu w okresie powyżej 14 dni przed Wyjazdem bez ponoszenia dodatkowych kosztów – zaliczka jest zwracana.
b) W przypadku rezygnacji z Wyjazdu okresie 14-7 dni przed datą rozpoczęcia Wyjazdu koszt rezygnacji wynosi 50% wartości ceny Wyjazdu.
c) W przypadku rezygnacji z Wyjazdu poniżej 7 dni przed datą rozpoczęcia Wyjazdu koszt rezygnacji wynosi 70% wartości ceny Wyjazdu.
5.3.2 Wyjazdy weekendowe:
a) W miarę możliwości i wolnych miejsc można przesunąć rezerwację na inny termin lub zrezygnować z Wyjazdu w okresie powyżej 21 dni przed Wyjazdem bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
b) W przypadku rezygnacji z Wyjazdu w terminie poniżej 21 dni przed Wyjazdem nie przysługuje zwrot wpłaconej zaliczki.
c) W przypadku rezygnacji z udziału w Wyjeździe w terminie poniżej 7 dni przed datą rozpoczęcia imprezy zwracamy 20% wartości ceny, jeśli miała miejsce pełna wpłata za Wyjazd. W przypadku braku pełnej wpłaty za Wyjazd zaliczka nie jest zwracana.
5.3.3 Wyjazdy na długie weekendy (cena podana w złotówkach):
a) W miarę możliwości i wolnych miejsc można przesunąć rezerwację na inny termin lub zrezygnować z Wyjazdu w okresie powyżej 60 dni przed Wyjazdem bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
b) W przypadku rezygnacji z Wyjazdu w terminie poniżej 60 dni przed Wyjazdem nie przysługuje zwrot wpłaconej zaliczki.
c) W przypadku rezygnacji z udziału w Wyjeździe w terminie poniżej 7 dni przed datą rozpoczęcia imprezy zwracamy 20% wartości ceny, jeśli miała miejsce pełna wpłata za Wyjazd. W przypadku braku pełnej wpłaty za Wyjazd zaliczka nie jest zwracana.
5.3.4 Wyjazdy tygodniowe:
a) W miarę możliwości i wolnych miejsc można przesunąć rezerwację na inny termin lub zrezygnować z Wyjazdu w okresie powyżej 60 dni przed Wyjazdem bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
b) W przypadku rezygnacji z Wyjazdu w terminie w okresie 60-30 dni przed Wyjazdem nie przysługuje zwrot wpłaconej zaliczki.
c) W przypadku rezygnacji z Wyjazdu w terminie w okresie 30 – 7 dni przed Wyjazdem Klient ponosi 60% kosztu udziału w Wyjeździe.
d) W przypadku rezygnacji poniżej 7 dni przed rozpoczęciem Wyjazdu Klient ponosi 90% kosztu udziału w Wyjeździe.
5.3.5 Dla weekendowych i tygodniowych Wyjazdów zagranicznych, w tym łączących podróż po Polsce i zagranicą warunki rezygnacji zostały określone indywidualnie w umowach.
5.4 W przypadku, gdy Uczestnik nie stawi się w miejscu zbiórki w wyznaczonym czasie i spowoduje znaczne opóźnienia w rozpoczęciu imprezy – ponosi on koszt rezygnacji z imprezy w wysokości wpłaconej kwoty.
5.5 W przypadku, gdy na miejsce rezygnującego Uczestnika zgłosi się inny Uczestnik i opłaci w pełni Wyjazd, Uczestnikowi, który zrezygnował zostaną zwrócone wpłacone środki, pomniejszone o wysokość prowizji pobranej przez bank za płatność szybkimi przelewami, kartą lub BLIK-iem w wysokości 0,018% wpłaty.
5. 6 Zapisy dotyczące rezygnacji z wyjazdu (Pkt. 5.1-5) dotyczą również Przedsiębiorcy dokonującego zakupów w celach związanych z prowadzoną działalnością jednak nieposiadających dla kupującego charakteru zawodowego.
5.7 W przypadku indywidualnych Wyjazdów „na zamówienie” koszty rezygnacji reguluje bezpośrednio umowa z Klientem.
5.8 W przypadku przeniesienia środków na inny Wyjazd, zapis na kolejny Wyjazd traktowany jest jako nowa Umowa. W przypadku rezygnacji z Wyjazdu, na który Klient się już przepisał, obowiązują warunki rezygnacji wskazane odpowiednio w pkt. 5.3.
6. Zawarcie umowy, rozwiązanie umowy przez Organizatora, minimalna liczba Klientów Wyjazdów:
6.1. Minimalna liczba Uczestników każdego z naszych zorganizowanych Wyjazdów z pilotem to 8 osób. Jeżeli nie zgłosi się wymagana liczba osób w terminie określonym w potwierdzeniu zgłoszenia, Organizator zobowiązuje się poinformować o tym Uczestników, którzy już zarezerwowali miejsce w danym Wyjeździe.
6.2. Rezerwację wraz zaliczką Uczestnik będzie mógł przenieść na inny termin. Możliwe jest również przyjęcie oferty Wyjazdu indywidualnej przez Uczestnika w tym samym terminie w nowej cenie zaproponowanej przez Organizatora.
6.3. W przypadku niewybrania alternatywnego Wyjazdu Organizator bezzwłocznie zwróci wpłacone środki, a umowa zostanie rozwiązana pisemnym oświadczeniem Organizatora.
6.4. Zwrot środków wpłaconych w EURO następuje w EURO w wysokości kwot otrzymanych przez Organizatora, jeśli wpłata została dokonana z konta w EURO lub w złotówkach po kursie NBP z dnia poprzedzającego dzień wpłaty środków, jeśli wpłata miała miejsce z konta złotówkowego. Organizator nie ponosi w tym wypadku odpowiedzialności za różnice kursowe.
6.5. Rozwiązanie umowy ze strony Organizatora może mieć również miejsce w przypadku naruszania przez Uczestnika powszechnie obowiązującego prawa oraz dobrych obyczajów i współżycia społecznego. W takim przypadku Klient ponosi pełne koszty udziału w Wyjeździe. Za Klienta nieletniego odpowiadają rodzice lub prawni opiekunowie, odbierając go z miejsca pobytu na imprezie turystycznej i pokrywając ewentualne koszty szkód przez niego wyrządzonych.
O realizacji Wyjazdu lub jego odwołaniu informujemy Uczestników w następujących terminach:
1. We wtorek w tygodniu, w którym ma się odbyć Wyjazd – Wyjazdy 1-dniowe i weekendowe (zwykłe)
2. 21 dni przed planowanym Wyjazdem – Wyjazdy na długie weekendy
3. 30 dni przed planowanym Wyjazdem – Wyjazdy tygodniowe krajowe (8-9 dni)
4. Indywidualnie określonych w umowie – Wyjazdy tygodniowe zagraniczne (8-9 dni)
W przypadku bardzo złych prognoz pogodowych, tj. ulewnego deszczu przez cały dzień (sprawdzonych dzień przed wycieczką), zastrzegamy sobie prawo odwołania wycieczki jednodniowej z uwagi na znikomy komfort i bezpieczeństwo jazdy, o czym poinformujemy Uczestników i zwrócimy środki lub po uzgodnieniu przeniesiemy rezerwację na inny termin. Wyjazdów weekendowych i dłuższych nie odwołujemy z powodu niekorzystnych prognoz pogodowych, reagujemy na bieżąco (przeczekujemy złe warunki w odpowiednim miejscu). Wyjątkiem są klęski żywiołowe.
Pozostałe warunki Uczestnictwa, w tym reklamacje, uregulowane zostały w Ogólnych Warunkach Uczestnictwa.
WYPRAWY NA ZAMÓWIENIE
Zapytania o organizację wycieczki lub wyprawy dla grup prywatnych: przyjaciół, firm, rodzin prosimy przesyłać z conajmniej 4-tygodniowym wyprzedzeniem przez formularz na stronie danej wyprawy w zakładce lub mailem.
Dane do wpłat – wyprawy na zamówienie:
Velo Poland Agnieszka Jędrzejek
47 1050 1038 1000 0090 8583 6147 (ING Bank Śląski)
tytułem: [imię i nazwisko Uczestnika– nazwa – termin Wyprawy].
W przypadku indywidualnych Wyjazdów „na zamówienie” harmonogram płatności i koszty rezygnacji reguluje bezpośrednio umowa z Klientem.
