Zapisy i płatności

DLA OSÓB INDYWIDUALNYCH – ZAPISY PRZEZ STRONĘ WYPRAWY:

Rezerwacji można dokonać poprzez formularz zgłoszeniowy umieszczony przy opisie każdej wycieczki na stronie www.wyprawyrowelove.pl.

Po otrzymaniu rezerwacji przesyłamy na podany przez Was adres e-mail potwierdzenie udziału w wyprawie wraz z numerem rezerwacji/umowy o świadczeniu usług turystycznych, Ogólne Warunki Uczestnictwa, Program wyprawy, Ogólne Warunki Ubezpieczenia – stanowiące załączniki do Rezerwacji/Umowy oraz szczegółowe informacje o wyprawie i płatnościach. Zawarcie Umowy i akceptacja wszystkich załączników następuje poprzez dokonanie wpłaty zaliczki na poczet usługi turystycznej. Klient może zapłacić za zamówione towary poprzez zewnętrzny system płatności imoje, obsługiwany przez ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach”.

Przesyłając potwierdzenie rezerwacji wyprawy umieścimy w nim informację na temat wysokości zaliczki i terminie płatności. Gwarancją rezerwacji miejsca jest wpłata zaliczki w terminie określonym w przesłanym przez nas potwierdzeniu zgłoszenia (zwykle 3 dni).

Dodatkowe opcje, takie jak:

  • nocleg w pokoju jednoosobowym,
  • zawarcie dodatkowego ubezpieczenia,
  • wynajęcia roweru,
  • specjalne życzenia żywieniowe,
  • przewóz roweru elektrycznego,

prosimy zgłaszać na etapie rezerwacji w formularzu w polu Uwagi lub zaznaczając odpowiednią opcję w rezerwacji.

Dostępne są następujące formy płatności za wyprawy: Płatności BLIK, karta płatnicza, przelew elektroniczny poprzez zewnętrzny system płatności imoje, obsługiwany przez firmę ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach. W uzasadnionych przypadkach i po uzgodnieniu z nami możliwe są płatności tradycyjne na poniższe konto.

Za datę zapłaty przyjmuje się datę wpływu środków na konto.

Warunki rezygnacji z Wyprawy określają Ogólne Warunki Uczestnictwa (wyciąg pkt. 5):

5. Zmiana Wyjazdu, rezygnacja z udziału w Wyjeździe przez Uczestnika – zwrot środków

5.1 Rezygnację lub informację o zmianie Wyjazdu należy złożyć w formie pisemnej za pośrednictwem poczty e-mail.

5.2 W przypadku rezygnacji z wyjazdu Organizator zwraca wpłatę zgodnie z podziałem na charakter Wyjazdu i czas rezygnacji określonym w pkt. 5.3.1-5.3.5, pomniejszoną o wysokość prowizji pobranej przez bank za płatność szybkimi przelewami, kartą lub BLIK-iem w wysokości 0,018% wpłaty.

5.3 Koszt zmiany wyjazdu lub rezygnacji z wyjazdu w zależności od jego rodzaju:

5.3.1 Wyjazdy jednodniowe:

a) W miarę możliwości i wolnych miejsc można przesunąć rezerwację na inny termin lub zrezygnować z Wyjazdu w okresie powyżej 14 dni przed Wyjazdem bez ponoszenia dodatkowych kosztów – zaliczka jest zwracana.

b) W przypadku rezygnacji z Wyjazdu okresie 14-7 dni przed datą rozpoczęcia Wyjazdu koszt rezygnacji wynosi 50% wartości ceny Wyjazdu.

c) W przypadku rezygnacji z Wyjazdu poniżej 7 dni przed datą rozpoczęcia Wyjazdu koszt rezygnacji wynosi 70% wartości ceny Wyjazdu.

5.3.2 Wyjazdy weekendowe:

a) W miarę możliwości i wolnych miejsc można przesunąć rezerwację na inny termin lub zrezygnować z Wyjazdu w okresie powyżej 21 dni przed Wyjazdem bez ponoszenia dodatkowych kosztów.

b) W przypadku rezygnacji z Wyjazdu w terminie poniżej 21 dni przed Wyjazdem nie przysługuje zwrot wpłaconej zaliczki.

c) W przypadku rezygnacji z udziału w Wyjeździe w terminie poniżej 7 dni przed datą rozpoczęcia imprezy zwracamy 20% wartości ceny, jeśli miała miejsce pełna wpłata za Wyjazd. W przypadku braku pełnej wpłaty za Wyjazd zaliczka nie jest zwracana.

5.3.3 Wyjazdy na długie weekendy (cena podana w złotówkach):

a) W miarę możliwości i wolnych miejsc można przesunąć rezerwację na inny termin lub zrezygnować z Wyjazdu w okresie powyżej 60 dni przed Wyjazdem bez ponoszenia dodatkowych kosztów.

b) W przypadku rezygnacji z Wyjazdu w terminie poniżej 60 dni przed Wyjazdem nie przysługuje zwrot wpłaconej zaliczki.

c) W przypadku rezygnacji z udziału w Wyjeździe w terminie poniżej 7 dni przed datą rozpoczęcia imprezy zwracamy 20% wartości ceny, jeśli miała miejsce pełna wpłata za Wyjazd. W przypadku braku pełnej wpłaty za Wyjazd zaliczka nie jest zwracana.

5.3.4 Wyjazdy tygodniowe:

a) W miarę możliwości i wolnych miejsc można przesunąć rezerwację na inny termin lub zrezygnować z Wyjazdu w okresie powyżej 60 dni przed Wyjazdem bez ponoszenia dodatkowych kosztów.

b) W przypadku rezygnacji z Wyjazdu w terminie w okresie 60-30 dni przed Wyjazdem nie przysługuje zwrot wpłaconej zaliczki.

c) W przypadku rezygnacji z Wyjazdu w terminie w okresie 30 – 7 dni przed Wyjazdem Klient ponosi 60% kosztu udziału w Wyjeździe.

d) W przypadku rezygnacji poniżej 7 dni przed rozpoczęciem Wyjazdu Klient ponosi 90% kosztu udziału w Wyjeździe.

5.3.5 Dla weekendowych i tygodniowych Wyjazdów zagranicznych, w tym łączących podróż po Polsce i zagranicą warunki rezygnacji zostały określone indywidualnie w umowach.

5.4 W przypadku, gdy Uczestnik nie stawi się w miejscu zbiórki w wyznaczonym czasie i spowoduje znaczne opóźnienia w rozpoczęciu imprezy – ponosi on koszt rezygnacji z imprezy w wysokości wpłaconej kwoty.

5.5 W przypadku, gdy na miejsce rezygnującego Uczestnika zgłosi się inny Uczestnik i opłaci w pełni Wyjazd, Uczestnikowi, który zrezygnował zostaną zwrócone wpłacone środki, pomniejszone o wysokość prowizji pobranej przez bank za płatność szybkimi przelewami, kartą lub BLIK-iem w wysokości 0,018% wpłaty.

5. 6 Zapisy dotyczące rezygnacji z wyjazdu (Pkt. 5.1-5) dotyczą również Przedsiębiorcy dokonującego zakupów w celach związanych z prowadzoną działalnością jednak nieposiadających dla kupującego charakteru zawodowego.

5.7 W przypadku indywidualnych Wyjazdów „na zamówienie” koszty rezygnacji reguluje bezpośrednio umowa z Klientem.

5.8 W przypadku przeniesienia środków na inny Wyjazd, zapis na kolejny Wyjazd traktowany jest jako nowa Umowa. W przypadku rezygnacji z Wyjazdu, na który Klient się już przepisał, obowiązują warunki rezygnacji wskazane odpowiednio w pkt. 5.3.

6. Zawarcie umowy, rozwiązanie umowy przez Organizatora, minimalna liczba Klientów Wyjazdów:

6.1. Minimalna liczba Uczestników każdego z naszych zorganizowanych Wyjazdów z pilotem to 8 osób. Jeżeli nie zgłosi się wymagana liczba osób w terminie określonym w potwierdzeniu zgłoszenia, Organizator zobowiązuje się poinformować o tym Uczestników, którzy już zarezerwowali miejsce w danym Wyjeździe.

6.2. Rezerwację wraz zaliczką Uczestnik będzie mógł przenieść na inny termin. Możliwe jest również przyjęcie oferty Wyjazdu indywidualnej przez Uczestnika w tym samym terminie w nowej cenie zaproponowanej przez Organizatora.

6.3. W przypadku niewybrania alternatywnego Wyjazdu Organizator bezzwłocznie zwróci wpłacone środki, a umowa zostanie rozwiązana pisemnym oświadczeniem Organizatora.

6.4. Zwrot środków wpłaconych w EURO następuje w EURO w wysokości kwot otrzymanych przez Organizatora, jeśli wpłata została dokonana z konta w EURO lub w złotówkach po kursie NBP z dnia poprzedzającego dzień wpłaty środków, jeśli wpłata miała miejsce z konta złotówkowego. Organizator nie ponosi w tym wypadku odpowiedzialności za różnice kursowe.

6.5. Rozwiązanie umowy ze strony Organizatora może mieć również miejsce w przypadku naruszania przez Uczestnika powszechnie obowiązującego prawa oraz dobrych obyczajów i współżycia społecznego. W takim przypadku Klient ponosi pełne koszty udziału w Wyjeździe. Za Klienta nieletniego odpowiadają rodzice lub prawni opiekunowie, odbierając go z miejsca pobytu na imprezie turystycznej i pokrywając ewentualne koszty szkód przez niego wyrządzonych.

O realizacji Wyjazdu lub jego odwołaniu informujemy Uczestników w następujących terminach:

1. We wtorek w tygodniu, w którym ma się odbyć Wyjazd – Wyjazdy 1-dniowe i weekendowe (zwykłe)
2. 21 dni przed planowanym Wyjazdem – Wyjazdy na długie weekendy
3. 30 dni przed planowanym Wyjazdem – Wyjazdy tygodniowe krajowe (8-9 dni)
4. Indywidualnie określonych w umowie – Wyjazdy tygodniowe zagraniczne (8-9 dni)

W przypadku bardzo złych prognoz pogodowych, tj. ulewnego deszczu przez cały dzień (sprawdzonych dzień przed wycieczką), zastrzegamy sobie prawo odwołania wycieczki jednodniowej z uwagi na znikomy komfort i bezpieczeństwo jazdy, o czym poinformujemy Uczestników i zwrócimy środki lub po uzgodnieniu przeniesiemy rezerwację na inny termin. Wyjazdów weekendowych i dłuższych nie odwołujemy z powodu niekorzystnych prognoz pogodowych, reagujemy na bieżąco (przeczekujemy złe warunki w odpowiednim miejscu). Wyjątkiem są klęski żywiołowe.

Pozostałe warunki Uczestnictwa, w tym reklamacje, uregulowane zostały w Ogólnych Warunkach Uczestnictwa.

WYPRAWY NA ZAMÓWIENIE

Zapytania o organizację wycieczki lub wyprawy dla grup prywatnych: przyjaciół, firm, rodzin prosimy przesyłać z conajmniej 4-tygodniowym wyprzedzeniem przez formularz na stronie danej wyprawy w zakładce lub mailem.

Dane do wpłat – wyprawy na zamówienie:

Velo Poland Agnieszka Jędrzejek
47 1050 1038 1000 0090 8583 6147 (ING Bank Śląski)

tytułem: [imię i nazwisko Uczestnika– nazwa – termin Wyprawy].

W przypadku indywidualnych Wyjazdów „na zamówienie” harmonogram płatności i koszty rezygnacji reguluje bezpośrednio umowa z Klientem.

Pobierz dokumenty: Ogólne Warunki Uczestnictwa, Regulamin Serwisu, standardowe formularze informacyjne dla Klientów o przysługujących im prawach w związku z udziałem w imprezie turystycznej organizowanej przez nasze biuro podróży:

Pobierz Ogólne Warunki Uczestnictwa

Pobierz Regulamin Serwisu wyprawyrowelove.pl

Załącznik 1

Załącznik 2